Monday, September 20, 2010

Haruskah Biar Saja?

mmm...ingt lg x ngan post sblum ni...psl yg geram tu...ohhhh aku ingt mggu bru ni akn beri ketenangan la...tp...keadaannyer tetap sama...hukhukhuk...

oh eg-Tukar...nape la aku xleh nk kmskini mklumat tu...aku nk mintak tukar sek weiiiiiiii...tolonggg la.....uwaaaaa...

sbnrnyer...aku mintak tukar bkn sbb xsuker ngan sekolah skrg...aku suker...(ni betul2 xtipu punyer tau)...cikgu ckgi kt sek ni mmg baik2...sempoi...mmg sekepala la org ckp...cm yg membantutkan minat aku kt sek ni...cuma...jarak sek ni dr umah aku kt manjung...penat beb ari2 nk travel 74 km pergi n balik sek...kul 6.40 dh btolak dr umah...dh la jln mhala ke pntai remis tu...dh mmg jln yg sume org pun tau jln py byk kemalangan maut....ooooooooo...bengkang bengkok n berbukit lak tu...oooooooo...

tp aku ckp sume ni bkn la sbb aku xbsyukur...aku bersyukur sekurang2nyer aku dpt sek yg still dlm daerah yg aku tggl skrg...sekurg2nyer aku xpyh merantau dok jauh dr keluarga...tp 2la...klu ader kesempatan mmg aku nk cuba nasib mintak tukar...klu dpt...Alhamdulillah...klu xdpt...aku terima ngan hati terbuka...cewahhhh...(ayat pasrah je tu)...

mmm...xpela...td aku dh kol pegawai kat PPD tu bgtau mslh yg dihadapi tntg eg-Tukar ni...n die dh jnji akn cuba selesaikan mslh yg dihadapi...sbnrnyer mslh ni bkn melibtkan aku jer...der lg bbrp org cikgu kt sek aku tu yg alami mslh yg sama...so sbgai Guru Data...aku pun mewakili sume ckgu la kn wat aduan...dh keje beb...so...esok aku akan kol lg nk tanyer...hrp2 esok aku dh leh log in eg-Tukar ni...

xsabar menantikan hari esokkkkkkkk...

p/s: (ni xder kaitan ngan cite di atas)...aku skrg on diet...ermmmmm...(tp bolehkah?)...heheheh...sebagai menunjukkan sokongan kpn En. Kami yg sdg usaha utk menurunkan berat bdnnyer...aku pun diet sekali...heheheh...Opppps...siapa En. Kami?nnt2 la aku cite...hahahahahah

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI