Sunday, October 31, 2010

Hari Membuang DuitttttttttttttttttTTTTTTTTttt...

hahahhaha...title cm org kaya je kan?...huhuhu...sbnornyer arini byk sgt duit aku yg mengalir kuar...mengalir cm air uuuuuu.....uwaaaaaaaaa...kenapa...kenapa...kenapa...oh tidak dapat aku menerima hakikat...keh3...pigidah...

duit aku mengalir krna kete kesyagn aku...my Baby...tanda2 duit nk mengalir tu dh mula nmpk sjk rabu lg...jeng3...cmner aku leh tau....cuba teka...????????

gini citenyer...ari rabu...aku drive kete ke sek...hujan punyerla lebat sejak pg tu...smpai kabur pandgan mataku...tp alhamdulillah...selamat smpai ke sek...tp bile tibe je time nk balik sek kul 1.50 tu...jeng3...sesuatu tlh blku kpd kete ksyagnku...tayar blkg PANCITTTTTTTTTTT...oooooooooo...mengapakahhhhhhhhhhh?tp xper...memandgkn aku ni prnh dr pengalamn tukarkan tayar...so kononnyer nk wat scra sendirian berhadla tukar2 tyr ni...tp akhirnyer tpksa mengalah...secara praktikalnyer mmg aku tau...tp kudrat?kudrat aku xke mana...nk longgarkan nat(eh betul ke ek) pun xlarat...tp seb bek la der 4 hero gagah berani telah menolongku...(nama tpksa dirahsiakan sbb diorg xsuke glemer...wawawa)...anyway...THANKS U OLLSSSs....

dan slps tu...bmulalah ari2ku mengalirkan duitku...
mls nk cite pnjg...ari khamis,aku ngan mak g tukar tayar...melayang la RM4++...utk tayar n len2 cm balancing...bla2...xpndai aku nk citekan...org yg hantu kete tau la pe yg kena wat kat kete tu...fhm2 sndiri la...

dan tadi lakkkkkk...aku g tukar sport rim lak...sbb sport rim lama dh bengkok...that's why la bile bwa je...rasa cm xbest...rasa bgoyang...melayang lg dlm RM5++...huhuhhuhu...duit lg.....duit2...di mana kau duit...mmm...pas je tukar sport rim...g tinted lak..hahahhahaha...duit lg....mmmmmmmmmmm...kena la dlm RM150...tu pun sbb aku wat kt tpi jer...klu slrh kete...mmmmmm...mls nk fikir...

dan skrg...selain dr menghadap blog ni....aku dok fikir cmner nk jadik kaya ek?????????sape2 ade idea...angtkat kaki...hehehehehehheeh...lalalalallalalala...

p/s:org tua2 ckp pe yg tjdi der hikmahnyer...n aku mmg pcaya ngan kata2 tu...sbbnyer...heheheh...dek krna baby aku wat hal la...arini aku dpt luangkn masa ngan En. KAMI...yes3... i loike...En. KAMI...sya syg kamu sgt2...thanks sbb temankan g settlekn mslh my BABY tu...wah...lena nmpknyer tido mlmku nnt...(kelip2 mata gaya gatal2 sikit...heheheh)

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI