Thursday, November 11, 2010

Alhamdulillah...

arini genap la dua tahun aku mula berkhidmat di SMK PR....teringt lg 2 thun dulu pd tarikh ni...aku bdebar2 msuk ke dewan di Hotel Hillcity Ipoh utk dgr taklimat posting...hahahah...berdebar2 sbb xtau kn posting kt daerah maner...apatah lg nama sekolahnyer...huhuhu...

tp...lbh kurg tpt je kul 4.30 ptg...akhirnyer aku dpt srt mengatakan aku dipostingkn ke sek ini...alhamdulillah...masih lg dlm area manjung...yes...yes...yes...

dan kini...stlh 2 thun...mcm2 pkara aku dh lalui...yg manis...pahit...masin...masam...dan aku pasti rakan2 aku juga melalui pkara yg sama di sek masing2...mmm...xpela...ini barulah digelar asam garam kehidupan...Cewaaaaaaaahhhhh...

kepada sume rakan2...steruskan menabur bakti kpd anak2 murid kite...kongsikan segala ilmu yg kite ada utk kejayaan mereka...jgn kedekut ilmu...insyaAllah...setiap apa yg kite lakukan dgn ikhlas...ader kebaikan di sebaliknyer...AMIn...

Kepada rakan2...


SELAMAT ULANG TAHUN KEDUA...BKHIDMAT DLM BIDANG PERGURUAN..........

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI