Tuesday, November 23, 2010

SPM....

mmm...masih xder mood nk cite hal periuk....PERIUK??????????...sile smk entry sblum ni...nnt2 la aku update...huhuhu...

aku sedang dlm mood exam ni....uwaaaaaaaaa...bkn aku yg amek exam...tp student2ku y amek exam...huhuhuhu...tp aku y bdebor2...ntah2 lebih bdebor drp student aku...heheheh...giles punyer ckgu...hahahahah...

pe lg yg aku mmpu buat msa skrg?nothing...nothing...nothing...cuma mmpu berdoa agar stp studentku dpt mjwab setiap kertas soalan SPM dengan jayanyer...

kpd semua pljr yg disayangi...slmt mduduki SPM...lakukn yg terbaik u diri kamu...sntiasa yakin pda diri kamu...keluarkn sgala ilmu yg kamu ader di atas krts jwpn nnt...jgn gelabah smsa mjwb soalan...tenangkan diri...opppsss...jgn lupe bw slip exam n ic...PENTING!!!!!!!!!sya syg kamu...doa sntiasa mengiringi kalian...
gitula lbh krg msg aku kt diorg td...tp sygnyer xsemua dpt aku sent sms...xpela...y pntg aku mharapkan mereka lakukn yg terbaik...bkn utk aku...tp utk diri dorg sndiri...

p/s:tibe2 je aku rasa sayu...pas je abis exam SPM ni...ttu aku ssh nk jmpa student2ku ni...mmg syg sgt kt diorg...sbb dh 2thun aku ajar diorg...sjk dr tingktn 4...cpt tul masa blalu...huhuhuhuhuhuhu...

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI