Tuesday, December 14, 2010

Awal Cuti Aritu.......

peristiwa ni blaku pada awal cuti aritu...sepupu aku kawen (nama Masyitah)...sepupu aku ni sbnrnyer sebaya ngan aku...skrg ni dok keje kt Hospital Taiping sbgai jururawat...klu sape2 sakit area sana...leh la cri die ek...heheheheh...
alhamdulillah...jodoh die dh smpai...smpai awal dr aku nmpknyer...
xkisahla...asalkn die bbhagia...
sbnrnyer...mls nk tulis pnjg...biar gmbr je mnceritakn semuanyer...gmbr pun xmau ltk byk2...kang marah lak pengantin klu tau aku sengaja mglemerkn diorg...heheeeehehhe...sikit2 dh la yer...wat syarat org ckp...hehehehhe

so layan....

Kite semua sepakat...di kg hai pening lalat...lalalala (nyanyi ikut lagu dlm cite Ahmad Albab tu)

mmg best tgk makcik2 ni dok memasak...

ha...ni la muke pengantin...Masyitah....nama sbnrnyer Yusnizawati...
tp ntah la nape org pggil Masyitah...nnt la aku g tanyer...huhuhuhuhu

cincin...cincin...cincin...

ni la pengantin lps je selamat mjlis akad nikah...alhamdulillah...

keesokannyer...mjlis bsanding sblh pengantin pompuan...bsanding sblh pengantin lelaki...akan dibuat seminggu lps sanding umah pengantin pompuan...tp syg xleh nk g...huhuhuhu








dan...gambar yg paling glemer pada hari itu....



jatuh kepadaaaaaaaaaaaaaaaaa........









tadaaaaaaaaaaaaaaaa.........

aku (yg pkai baju merah membara oh jantungku...) ngan angah...

ni ha 3 dara pingitan....kegedikan terserlah.....




gedik lg....tp nape Ct (yg pkai bju pink tu)...nape ko pose cm tu Ct oiiiii....
seksi ke seksa ni.....sungguh xfaham....






sekian...Shafa melaporkan dr TV SukeSUkiHati...

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI