Friday, December 31, 2010

Cerita Itu SuDaH Basi....

huhuhuhu...knpa basi?
sbbnyer mudah jer...
dh bape ari kn Malaysia menang Piala Suzuki AFF 2010...
(perlwnan akhir kedua diadakan pd ari rabu ye tuan2 dan puan2...huekhuekhuek)

dah sah2 arini pun diumumkn cuti smpena kemenangan tu...
(dan sbb cuti arini gak la...aku dan ckgu cikgi kt sek xpyh dtg meeting...heheheheh)
tp bru skrg aku nk tulis psl ni....
nk wat cmner......(sobs...sobs...sobs...)
kemlsan + ke'busy'an + ketiadaan mood...
mbuatkan aku mls nk tulis ape2...
ari2 jenguk blog jer...tp tulisnyer....
alahai MALASSSS....

pe2 pun....
aku nk mengucpkan thniah kepada skuad Bola Sepak Harimau Malaya...
di atas kemenangan tu....
korg mmg terBAEKKKKKK....
bangga aku ......
SYA BANGGA JD ANAK MALAYSIA.....
yehaaaaaaaa.....


gmbr piala y menjadi rebutan...Glemer ko nyah....hahahah (pic amek kt google)

Wajah2 keriangan....pemain2 skuad Malaysia....(pic amek kt google)


wpun mcm2 dugaan terpksa dilalui...
(cewahhhhh...ayat ala2 prihatin)
tp sume pemain2 skuad Malaysia mbuktikan MALAYSIA BOLEH....
xkira la...isu laser ker...

ha ni la agknyer kot rupe laser yg org dok sibuk2 ckp tu...(pic amek kt google)

protes rakyat Indonesia ker...
tpksa nek kete kebal ke stadium ker...
pemain Malaysia ttp teguh bersemngat waja....yeyeyeyeyyeyeye
mmm...kdg2 aku tfikir...
nape la der org yg suke wat alsan bodoh hanya kerana rasa tidak puas ati....
mmg nk tergelak sgt bile der pihak yg ckp...
laser mbuatkn konsentrasi pemain Indonesia terjejas shgga menyebabkn mereka kalah....
xder maknanyer la....
2 blum lg cite psl mendrem2 ni....
adat la bertanding...der yg menang...der gak yg kalah....
klu sume nk menang....sape lak yg nak kalah?hehehehheh
lu fikir la sendiri...(tiru ayat Nabil Raja Lawak jap...)

wlau mcm maner pun...
der la gak yg aku terkilan...
aku rasa pemain Malaysia mcm men2 jer msa separah masa pertma...
bola yg dh der kt kaki pun sng2 jer tlepas ke pemain Indonesia...
bygkn byk percubaan yg pemain Indonesia buat ke gawang gol Malaysia...
perthanan Malaysia mcm rapuh jer...
adoiiii...rasa cm nk sakit jantung melihatnyer...
mmg xsenang duduk btol la...
tp nasib baik la...aku rasa masa separuh masa kedua pemain Malaysia...
mula menampilkn rentak permainan yg bgus...
dan akhirnyer....Malaysia menang dgn agregat 4-2...
SYABAS MALAYSIA...


semoga skuad Malaysia akan trus mpamerkan kecemrlangan di tahun2 yg akan dtg...
jgn mudah terbuai dgn kemenangan arini...
sehingga mengabaikan kegemilangan msa depan...
cewahhhhhhhhhhhh...
MALAYSIA BOLEHHHHHHH.....


p/s: pe yg aku tulis...hanyala pndgan peribadi aku yg cuma pndai tgk perlwanan bola tp xpndai bermain
bola sepak dan strategi permainan bola sepak...so...klu der yg xsetuju dgn pndgan aku...sila abaikan pndgan aku tu...

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI