Friday, December 10, 2010

ohhh...sudah lama...

huhuhhuhu...dh lama gak aku xmenulis kt blog ni rasanyer...
kemalasan aku tlh mncapai thp maksimum...
xleh lg dh aku nk fikir nk tulis ape kt blog ni...
uhuhu...sorila blog...kamu telah aku anak sedara tirikan...
hahahahahhaha....

mmmmmmm...
arini lps satu bebanan...sbb per...aku dh siapkn satu misi yg sgtla memeningkn kpla aku dlm seminggu ni...
keje ape??????jeng3...rahsia...top secret....ya ampunnnnnnnnnn....
tp keje tu bru sebahgian jer...ader lg yg xsettle...tp sekurg2nyer...kpla aku 2,3 arini leh la nk berehat...
pinggang aku pun dh sakit2...serupa cm nenek tua yg sllu sakit2 sendi tu aku rasa kot...
dah duduk...pastu bile nk bdiri jer...adoiiiiiiiii...sakitnyer pinggang...
tpksa la aku bjalan smbil...menseksikan punggungku...auwwwwwwwwwww(xsenonoh tol la ko shafa)
ah...blog ni aku punyer...suke ati la aku nk ckp per...heheheheheh...
adiosss.........

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI