Friday, March 18, 2011

TidaKKKKKKKKK...Tak Nak...tak nak...tak nak.......

diam tak diam...
rupenyer dh smpai ari jumaat da...
maknanyer lagi 2 ari je tggl cuti sek ni...
ohhhh...kenapa la masa cm cepat je berlalu ni...
sungguh aku tidak menyedarinyer...

heheheheh...ayat budget jer...
dh sebijik cm budak sek yang suke cuti dr kena g sek...
mmm...bile buka sek jer kang...macam2 aku tak leh buat...
terutamanya bangun lambat...(giles klu mak mertua baca ni...cnfirm kena reject tnpa notis ni...)
tak leh nak bermalasan depan tv...
tak leh jugak nk online setiap saat dr pgi ke ptg ke malam...
oooooo......tak dapat terima hakikat...tidakkkkkk....

tp kan sebenarnye....aku xsabar jugak nak tggu buka sek ni...
sebabnyer...bile dok umah lama2 pun...
boring gak...
habis2 aku makan...tido...tgk tv...online...
tu je la yang aku dok ulang2 ari2...
oppsss der satu lagi tambahan iaitu bawa mama g kuar beli barang...
mmg syokla mama seminggu ni...
ari2 drebar bawa kuar jln2...hahahahahahahahah
sian mama...die pun boring je dok kat umah...
bukan selalu aku dpt cuti pnjg pun kan...
 
mmm...lagi 2 ari sek nak buka...
oyeeee...dan mmmmmmmm 
=(

p/s:eh...result spm dh nak kuar la...23 haribulan ni...aduhhh...berdebar2 je ati aku ni...
cmner la agaknyer result anak2 muridku ini...smga semuanya berjaya...amin...




No comments:

NUFFNANG ADS KAMI