Saturday, April 9, 2011

Aku SaYanG SekoLaH....Rasa Cam taK Mau BaLiK......

hahahha...
amacam tajuk entry?
xboleh blah betul...
memang la aku sayang sekolah aku ni...
tapi xder la smpai xmau balik umah...
giles aku jadinyer kalau asyik nak dok kat sekolah jer...
ati aku ni xla bersemangat cintakan sekolah ni terlampau sangat (ni jujur aku mengaku tau)...
sebab otak aku ni masih boleh membezakan kepentingan kerja dan kelurga....
sian mama ngan adik2 kalau aku dok nampak sekolah jer....
huhuhuhuhu....
aku sayang family aku....hehehehehehhe....peace......


tapi kerana kasih sayang aku ni masih ader...
walaupun xla terlampau sayang....
ha kini...sekarang....saat ini...
aku berada di sekolah....
bukan sebab suke suki nak datang...
tapi kerana arini ader sekolah ganti....huhuhuhuhuhuhuhu....
nak cutiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


walaupun bantal. selimut masih lagi menggoda aku saat bangun dari tidur...
namun dek kerana semangat jitu laksana Hang Tuah...
ku gagahi juga untuk datang ke sekolah....
yeahhhhhhhh....
tapi sesampainyer je aku ke sekolah....
ohhhhhhhhhh mama.....budak yang datang sikit jer....
alalalalalalalalalalallalalalalallalalaalal
tapi memang dah agak pun...
ari sabtu kan...memang liat sikit anak2 murid ni nak mai sekolah.....


dan tadi aku baru jer kuar dari kelas 5k1...
dan cuba korang teka bape orang yang mai.....
huhuhu.....tak yah pening2...meh aku bg jawapannyer...
budak yang datang cuma 9 orang jer.....
adoiiiiiiiiiiiiiiiii.......abis sume objektif P&P aku kena tukar...
daripada nak pembentangan kumpulan...terpaksa la tukar ke wat rumusan...
haihhhhhh korang ni memang nak kena la....
janji nak datang...tp tak datang yer....
SIAPPPPPPPPPPPPPPPPP


dan sat lagi aku nk masuk kelas 5k2 plak...
bilangan muridnyer lebih sikit yang mai daripada 5k1...
itu kata budak kelas tu pagi tadi la...
tapi rasanyer kalau aku masuk sat gi...
cnfirm yang ader cuma 2,3 kerat jer...
yang len...mesti hilang lesap tak dapat dikesannnnnnnnnnn....


arghhhhhhhhhhh.....geram aku jadinyer.......
nak balik nak balik..............

p/s: kul 3.30 pm kang dah janji nak kuar ngan Atun....yeayyyyyyyyyyyy...Atun...tak sabar nak gosip ngan ko...heheheheheh

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI