Sunday, May 8, 2011

Dan AKu PerGi...

jangan awak tanyer kenapa jadi begini...
jangan awak tanyer kenapa ini terjadi...
dan berulang kali saya katakan...
jangan buat begitu dan begini...
tapi mengapa awak sering lupa...
awak anggap apa yang saya katakan cuma mimpi...
mimpi yang akan hilang...bila...
awak membuka mata di siang hari...

jangan lagi awak lukakan hati saya...
jangan lagi awak sakitkan hati saya...
saya takut...
saya takut andai satu hari saya tak kuat...
untuk menerima lagi apa yang awak buat...
saya takut andai tiba hari itu...
saya terpaksa pergi dari hidup awak...
saya tak mahu...
tolonglah...biarkan saya terus di situ....
 
dan kini saya terluka... untuk sekian kalinya...
dan kini saya terluka...hati saya terluka lagi....
bila awak terus menyepi begini....
saya penat...berulang kali saya katakan...
saya penat...
janganlah buat saya begini....
tak kasihan ke awak pada saya...
tak sedihkah awak melihat saya begini....
terus menanti...dan menanti...

dan andai esok awak kembali...
ketuklah pintu hati saya...
walaupun berulang kali...
awak tau saya akan selalu bukakan untuk awak...
walau awak selalu...
buat saya menanti...
awak....boleh tak awak mendengar....
setiap kata hati saya....
awak....permintaan saya tak banyak...
cukuplah...andai awak sayangkan saya...
walau bukan sepenuh hati....
saya reda.......

cuma saya penat menjadi diri saya............
 

(kredit utk google images...)

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI