Monday, May 16, 2011

SelaMaT HaRi GuRu...SaYa BanGGa Jadi GuRu...

yeah...hari ni memang hari yang dinanti-nantikan oleh semua ckgu....
hari ni Hari Guru weiiiiiiiiiiiiii...
bangga sat...bile diri disambut...walawehhhhhhhhh...

 (kredit utk google images)

dan seperti jugak di sekolah-sekolah len...
sekolah aku pun wat smbutan gak...
memang happening r...
murid2, ckgu2 semua bagi sokongan, bagi kerjasama untuk semua aktiviti yang dirancang...
memang terbaik r...
(nanti aku upload gambar k...sebab pic belum masuk dlm laptop lagi...
aku kemalasan yang teramat sangat...huhuhuhu)
tapi terbaik aku cakap...
hahahhahahaha...i loikeeeeeeeeeeeee....

okla...malas nak tulis panjang2...pic pun belum ader lagi...
nanti bile dh ader...aku upload k...
pastu baru la bole cite panjang2...

sebelum saya mengakhiri ucapan saya pada hari ni...izinkan saya...
cehhhhhhhhhhhhhh...ayat skima tak hingat...
ok2....
aku cuma nak wish...
SELAMAT HARI GURU...
kepada semua guru dan pensyarah yang pernah mengajar aku di....
*Tadika Ulu Kinta
*Sekolah Agama Rakyat Ulu Kinta
*SJK Methodist Tanjong Rambutan
*SK Seri Manjung
*SMK Seri Manjung
*SMK Methodist ACS Sitiawan
*Universiti Pendidikan Sultan Idris
*dan jugak guru2 len yang mengajar aku sama ada secara formal atau tidak...

dan tidak lupa kepada...rakan2 seperjuangan yang gigih dan tabah mencurahkan ilmu kepada anak murid...
buatlah kerja dengan ikhlas dan lapang hati...
insyaAllah...kerjaya kita akan diberkati...

p/s:Selamat Hari Guru untuk mama dan arwah abah....insan pertama yang menjadi guruku...Moga arwah abah bahagia di sana...Al-Fatihah


No comments:

NUFFNANG ADS KAMI