Friday, June 10, 2011

AduH...NaPe KomeN TaK Bole...?

as salam...
dalam beberapa hari ni...
ader beberapa orang blogger yang singgah blog aku ni tanyer nape xleh komen kat entry yang aku tulis...
maaf sesangat...
aku pun xtau kenapa...
maklumla...aku masih baru berblogging...
terus-terang aku cakap aku xpandai bab2 setting ni...
nak tukar setting pun aku xberapa nak pandai...

tapi tadi...aku de mintak sorang member aku bagi komen kat entry aku...
nampaknyer die dah boleh tinggalkan komen...
agaknyer sebab tadi aku der la tukar setting pe ntah...
tapi tu aku pandai2 hentam je wat...
 
so...kepada yang sudi singgah blog aku yang xseberapa ni...
bole la try tinggalkan komen selepas ni yer...
aku sangat2 menghargainyer...
=)


1 comment:

shy princessha said...

meh la try tinggalkan komen...

NUFFNANG ADS KAMI