Friday, June 24, 2011

SeNtaP...

as salam...

mmm...dah beberapa hari xtulis entry...
ampunnnnnn...
keadaan xmengizinkan...
Kejohanan Sukan Sekolah is just around the corner...(wah...speaking)
so...sibuk menyiapkan persiapan apa yang patut...
persiapan untuk pasukan perbarisan, pasukan sorak dan khemah...
masa tidak mencukupi...sungguh mencemburui...huhuhu...
apa nak buat kan?

dan kerana kesibukan itu jugak...
saya terperasan satu perkara...
saya cepat sangat emo...tersentap( ni ayat En. KAMI kat saya)
xtahu la kenapa...
saya mahukan perhatian,
saya mahukan kasih sayang,
saya mahukan pengertian,
saya nak merajuk dan kemudian ada yang pujuk,
saya mahu menangis dan ade yang hentikan tangisan saya,
ohhhhhhh...saya terasa seolah2 saya sangat mengada2 sekarang...
=(
tapi saya xtahu kenapa.......
kepada orang2 yang berkenaan...
sila bersabar dengan saya....

p/s: tunggu En. KAMI...mangsa yang selalu kena layan karenah saya....

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI