Monday, August 15, 2011

IsNiN...DaTaNg Lagi...

as salam...

ye...kali ni sebenarnya saya bersiaran dari sekolah...
yehuuuu...
ha...jangan lak ngata saya skip kelas yer...xbaik dek non...
tambah-tambah di bulan pose ni...
kelas saya untuk hari ni dah tamat...
kelas relief jugak sudah tamat...
so...sambil-sambil saya menunggu loceng pulang berbunyi...
bek saya update kejap blog yang dah mula dihinggapi habuk-habuk manja ni...
alahaiiiiiiiiiiiiii

ok...isnin tibe lagi...
permulaan minggu yang agak menyeksakan sebenarnya...
seksa nak bangun pagi...hahahah...dah macam budak-budak kan?
pas je sahur...sambung tido walaupun hanya untuk sejam...
asalkan dapat peluk bantal busuk kesayangan...yeeeee saya rela...auwwwwwww

tapi...walaupun seksa...
saya tetap datang ke sekolah...
clap...clap...clap...
bangga tak dengan saya?=)

arini kat sekolah ader perhimpunan rasmi...
sekali dengan Pelancaran Bulan Kemerdekaan Peringkat Sekolah...
almaklumlah...sekarang kan kite dah ade dalam bulan Ogos...
akhir bulan Ogos ni kan kite nak sambut merdeka...
cuma terus-terang saya cakap...
saya tak begitu terasa aura sambutan merdeka...
mungkin sebab aura Ramadhan lagi power kot...
memang Ramadhan je la yang saya dok ingat2...
heheheh...sebabnyer...lepas Ramadhan kite leh sambut Raya Adilfitri....yehuuuuuuuuuuu

pelancaran bulan kemerdekaan dibuat ringkas...
yela...dapat jimat masa dan jimat tenaga...
paling best...bila Pengetua lepaskan burung dari sangkar...
simbolik kepada tanda kebebasan...
tanda kite bebas daripada penjajah...
tanda kite merdeka dan diberi peluang untuk mentadbir negara dengan acuan sendiri...
betapa berharganya nikmat yang kite ade sekarang...
hargaila apa yang ader...
sebelum hilang...

MERDEKA...MERDEKA...MERDEKA...
saya suke mendengar laungan merdeka...
rasa sangat bersemangat...
aura sudah datang...heheheheheh
merdeka...merdeka gak...
pose tetap kena buat k...
jangan ponteng...
adios...

p/s:bonus sudah masuk la...sukeeeeee...td g bank nak tukar duit untuk raya...kakak bank tu cakap...leh tukar pagi sok...tapi pagi kan kena keje...nampaknya petangla baru leh g bank tukar duit...harap2 duit untuk tukar tu ader...Amin...




No comments:

NUFFNANG ADS KAMI