Saturday, October 8, 2011

BelanJaWaN 2012...

as salam...

saya pasti ramai yang asyik dok melangut depan TV menonton Pembentangan Belanjawan 2012 kan?
ha baik ngaku cepat...hikhikhik...
saya pun kononnyer semangat nak tengok pembentangan tu...
tapi...pas je balik sekolah tadi...
alahai...mata memang tak dapat nak buka dah...
terus je terlelap...
belanjawan entah ke mana...huhuhu...
 

jadik...macam maner dengan Belanjawan 2012?
haaaaa....ok-ok...tak payah cakap pe-pe...
sebab saya sangat pasti akan ader suara-suara yang akan memberi pelbagai komen sama ada yang positif atau negatif...
biasala...setiap manusia der pandangan masing-masing kan?
so...kite kena la hormat pandangan yang diutarakan meskipun pandangan tu tak sama ngan pandangan kite...
betul tak?
namun...
saya sangat bersyukur bile PM umumkan pemberian bonus setengah bulan gaji untuk kakitangan awam...
alhamdulillah...
bersyukur dengan apa yang ada...
rezeki akhir tahun...
leh la dibuat simpanan kan?
 
ok...untuk sesiapa yang nak memuat turun Teks Ucapan Belanjawan 2012...
bole la klik di SINI

p/s: saya sangat kecewa apabila melihat status yang ditulis oleh sesetengah pihak di facebook berkaitan Belanjawan 2012...rezeki Allah dah tetapkan...siapa kita nak pertikaikan bidang tugas orang lain...kamu tak pernah kerja macam saya...jadi jangan cakap kerja saya senang...sepertimana saya juga tidak akan bercakap tentang kerja kamu kerana saya tak pernah bekerja macam kamu...SILA HORMATI KERJAYA ORANG LAIN
 


4 comments:

saya hafeez said...

terjah ! haha

shy princessha said...

@saya hafeez:mehla terjah...jgn malu2...hikhik

yen(toka ziizokukuto) said...

last tuh,,nasihat yang menarik,,thankz :)

shy princessha said...

@yen(toka ziizokukuto)
heheheh...nasihat last tu mmg menarik...ye la kan...kerjaya masing2...xbole la kata keje die teruk keje org lain tak...itu tidak adil...huhuhuhu

NUFFNANG ADS KAMI