Friday, October 14, 2011

Bile LiNe TeleFoN BuaT HaL...

as salam...

hai...pe khabar semua?
sihat?
harap-harap sihat la hendaknya ye...


huhuhuhu...
saya sebenarnya tengah sedih sekarang...
line telefon kat umah buat hal...streamyx pun langsung la tak bole pakai...
ntah kenapa langsung tak der sebarang bunyi...
bunyi tut...tut..tut...ke...
tet...tet...tet...ke...
langsung tak der bunyi...
dah jadi gitu...saya pun tak boleh la melayari internet...
oh tidak... terseksa bila tak dapat melayari internet...
huhuhuhuhu...nak nangis kuat-kuat....


tapi...tak pela...
kena sabar banyak-banyak kan...
kenala tunggu abang-abang TMNET datang tengok pe punca kerosakan tu dulu...
takpe Shafa...sabar...sabar...sabar...
 

sebenarnya bile difikir-fikir semula...
kalau line ok pun untuk 2, 3 ari ni...
saya tak kan ada kat umah...
sebab petang kang...saya dan mama akan ke Bukit Merah...
sebab esok...kami akan menghadiri Konvokesyen Angah...
yippppiiii...
adik saya dah konvo...
(ingat nak upload gambar angah...tapi line lembab la plak...)
len kali la...
=)

p/s: teringat lak kenangan Konvo time 2008 dulu...bestnye...

2 comments:

SyuQ said...

pernah kene dulu dulu. line telefon putus sebab ada dahan tumbang kene kat wayar telefon

Miss Nadya said...

awak masuk dalam blog pilihan hari ini nad..^_*

new entry :: Blog Pilihan Hari Ini ツ

NUFFNANG ADS KAMI