Sunday, October 23, 2011

SaYa RevieW BloG MeReKa...Yeahhhhh

as salam...

salam satu Malaysia...salam ahad...
amacam...sihat hari ni....?
harap-harap sihatla hendaknye ye...


ok...
jumaat lepas (kalau tak silap)
saya ader masuk satu segmen yang dibuat oleh En. Nasz...
segmen yang perlu review me'review' blog...
blog yang menyertai segmen ini akan diletakkan dalam kumpulan...
dan setiap ahli kumpulan perlu review blog yang sama dalam kumpulan mereka...
ala-ala..."awak review saya...saya review awak...awak tolong saya...saya tolong awak..."
ha lebih kurang gitula...
dan dalam segmen ni...saya berada dalam kumpulan 6...
yeahhhhh...


dan blog yang berada sama kumpulan ngan saya ialah :
 ha...yang dalam kotak hijau tu adalah blog saya ye...=)


jadi...blog yang akan saya review ialah :
BLOG PERTAMA :


TENTANG PEMILIK BLOG : nama pemilik blog ini ialah Iin Kamheela Putri. 
pemilik blog ni lahir pada 28 Mei 1989...muda dari saya la maknanyer...=)...saya rasa pemilik blog ni berasal dari Indonesia...(kalau saya silap...saya minta maaf ye)

TENTANG BLOG : masuk-masuk je blog ni...coklat pandangan mata saya...heheheh...blog ni kalau lihat dari tahun penulisannya bermula pada 2010...=)...dan kebanyakan kandungan blog ni mengandungi IQ Test...selain itu, pemilik blog ni jugak banyak menulis entry berbentuk keagamaan contohnya entry yang dipetik dari kata-kata tokoh agama... terdapat jugak cerita-cerita yang saya kelaskan sebagai cerita motivasi seperti entry "PEMUDA DAN POHON APEL"...dan ada jugak entry yang pada pandangan saya ditulis dalam bahasa Jerman...erkkkkk...maafkan saya kalau tersilap ye....

jadi...apa tunggu lagi...terjahla kalau nak kenal dengan tuan tanah blog ni...=)


BLOG KEDUA :
SUKA SUKI BLOG : "SATU PENCARIAN BARU BUAT AKU"


TENTANG PEMILIK BLOG : nama pemilik tuan tanah yang tertera di blog ialah Yen (Toka ziizokukuto)...
ha...macam nama Jepun kan? heheheh...

TENTANG BLOG : saya suka bile masuk blog ni...sebab...blog ni jugak berwarna hijau...yeahhhhhhh...saya suka hijau...ehem...blog ni sangat simple...jadi memang sangatla kemas kelihatan...kandungan entry dalam blog ni...ada yang berkaitan tentang hubungan lelaki dan perempuan dan juga entry yang pada pandangan mata saya ada yang tersurat dan tersirat tetapi disampaikan dalam cara yang sinis...kalau nak tau pe yang sinisnya...terjahla blog ni...hiphiphip...


 p/s: bile masuk je segmen yang dibuat oleh En. Nasz ni...tujuan utama ialah saling review me'review'...jadi...bile dah review 2 blog yang sama kumpulan dengan saya...tersangatla leganya hati...sebab saya dah buat apa yang sepatutnya saya buat...hati saya lega...=)

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI