Sunday, October 2, 2011

Segmen Ayu : Hari Konvoku

as salam...

saya join segmen lagi...
kali ni segmen oleh Ayu...tentang konvo...
yeah...saya suke....


syarat-syaratnyer mudah jer...:
(saya copy paste je dr blog Ayu)

1. gam dan tampal gmbr diatas dan linkkan ke segmen ni...
2. jawab soalan dibawah:
    BILAKAH TARIKH ANDA KONVO?
    HADIAH PALING ISTIMEWA YANG ANDA DAPAT MASA KONVO?
    ANDA GRADUAN DARI UNIVERSITI / KOLEJ / MAKTAB MANA? DALAM BIDANG APA?
3. itu je...dah siap gam dan tampal kat ruangan komen... 
JAWAPAN :
bilakah tarikh anda konvo :
saya konvo pada 18 Ogos 2008

hadiah paling istimewa yang anda dapat masa konvo?
masa konvo...saya dapat hadiah sejambak bunga dan ada teddy bear dalam bunga tu...=)
tapi sebenarnya hadiah yang paling instimewa adalah...tarikh saya konvo tu bersamaan ngan tarikh lahir mama saya...mama lahir 18 Ogos 1961...saya konvo 18 Ogos 2008...
besttttt

anda graduan dari universiti/kolej/maktab mana? dalam bidang apa?
saya graduan dari Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Pendidikan (Sejarah) dengan Kepujian

tarikh tutup penyertaan : 11.59 malam ni...

opps...sebelum tu...nak share gambar konvo saya bole?
bole la ye..






1 comment:

yayath said...

yath singgah dari segmen sama:)

wahh..best sama tarikh lahir dengan mak tersayang:)hihi

NUFFNANG ADS KAMI