Wednesday, December 21, 2011

AlaSaN je Tuh...=)

as salam...
 
 
fuh...fuh...fuh...
jap ek...
nak bersihkan habuk yang ade kat blog ni...
opppsss...saya tau...saya dah lama tak update...
tak taula nak cakap camner...

kesibukan hari akhir persekolahan...
+
pergi kursus di Ipoh
+
anak2 murid nak SPM
+
settlekan keje2 yang berkaitan ngan SPM
=
keputusan akhirnya...hilang semua mood saya nak update pe2 kat blog ni...
idea nak menulis pun tak datang2...puas dah saya tunggu2...
tapi tak jugak idea nak datang...huhuhu...sian saya...

kalau nak ikutkan dah lebih sebulan saya tak menulis apa2 kt blog ni...
insyaAllah dengan baki lagi beberapa hari sebelum sekolah...
saya akan mula menulis semula di blog ni...
doakan saya sentiasa rajin k...
chaiyok3...

p/s: eh esok...result PMR keluar la...camner la result anak2 murid saya kat sek nanti ye...mmm...walaupun saya tak ajar student f3...tapi debarnye...alahai...dup dap dup dap...mmmmmmm

1 comment:

kemey said...

sy pon risau wlaupon bkn sy yg exam hehe..

NUFFNANG ADS KAMI