Friday, December 23, 2011

SaYa PinTa...

as salam...


mmm....mood saya sebenarnye tak berapa ok...
tapi...tak pela...
saya gagahi juga menulis...
sekurang-kurangnya saya takla terlalu berfikir sangat...

susah kan kalau bercakap tentang hati...
bercakap tentang perasaan...
bile hati tak tenang...
bile perasaan berkecamuk...
mood semua pun lari...
uishhhh...
dah kejar pun die nak lari jugak...heheheheh


tapi...saya dah ambil keputusan...
tunggu dan lihat...
bukan kerana saya tidak berusaha...
saya dah berusaha...
saya dah berdoa...
dan sekarang saya bertawakal...
itu sebaik2 langkah bukan?
mmm

p/s:eh...sok nak bawa mama g IPOH la...sian Omey ngan Oley kena tinggal...

1 comment:

akuamir said...

aik,, kat FB kate tgah rajin,, kat sini kata tgah tade mood,,haha..

klo sudi singgah la blog sayaa.. :D

NUFFNANG ADS KAMI