Monday, January 31, 2011

Ramainyer Manusia...

ramai?kenape ramai yer...
heheheh...
sbnrnyer td aku bw mama g Bank...
ala...bank yg der kpla Raja Rimba tu...
kuning je mata aku msuk bank tu...huhuhuhu

nape aku g bank...
mmm...ni sume gara2 aku terhilangkan kad ATM mama la...
adoi...aku pun xsedar bile kad tu hilang...
alih2 bile nk kuarkn duit ari jumaat lps...
tgk2 dlm dompet...TAK ADA....
gelabah kejap nyah...
seb bek la mama time tu angin die baik...
klu x...cnfirm aku kena bebel la....
oooooooooooooittttttt...xsanggup....

nk sedapkan ati kononnyer balik umah cpt2 cari...
kot2 la tercicir kat umah ker...
cari punyer cari xder gak...huhuhuhu....
cmner ni....?
kang klu biarkn jer...der kemungkinan kad tu akan dijmpai oleh org...
klu yg baik...msti diorg hntr g balai polis ker...hantr g bank kpla raja Rimba tu ker...
tp klu yg xbaik...kot2 diorg lak try2 kuarkn duit.....
adoiiiii serabut kpla aku fikir....
last2 aku kol maybank hotline...suh kenselkan kad ATM tu...sng cite...
bangga jap sbb aku leh fikir cra tu...hahahah...
time kasih la kt slip pengeluaran duit yg aku msih smpn dlm dompet tu...
klu xder bnda alah tu...mati kutu aku dibuatnyer...
aku ni bknnyer pndai sgt2 nk uruskn hal2 yg xterjangka ni...
weeeeeeeeeeeeeeeee

dan td....aku ngan mama g bank tu utk wat kad ATM bru...
dan skrg...
TADAAAAAAAAAAAA....
mama dh ader kat ATM bru...bkilat aku tgk....
tp nk dptkn kad tu...aderla hmpir sejam setgh dok melangut kt situ...
ramainyer....
tp seb bek last2 Pak Cik Guard yg baik hati tu bgi limau mandarin 2 biji...
hehehehe...i loikeeeeeeeeee

dan skrg....Alhamdulillah...gara2 kad ATM dh ader...
leh la kuarkn duit...
dan akhirnyer...duit kete dpt byr....
legaaaaaaaaaaaaaaaa
sat g lak...
meh kite g pasar malam lak...
soping2 di sana...
ohhhhhh sukeeeeee
adiosssssssss
p/s: pas je dpt limau tu...aku terfikir lak...klu dpt lbh drp 2 biji kan best...hahahaha...tamaknyer.....


No comments:

NUFFNANG ADS KAMI