Monday, February 21, 2011

Esok...Tibe Saat Itu...

adoiiiii...
sedar xsedar...dh kul 1:28 pgi...
tp nape mata ni xmau lelap...
ishhhhhhh...ni mesti gara2 terlebih tido siang td ni,,,
menyesal lak rasa...huhuhuhu..

mmm...sbnrnyer xder pe2 nk tulis sgt pun...
cm nk kongsi cite yg pagi sok...
kat sek...akan diadakan Perhimpunan Khas Sempena Majlis Perpisahan Tuan Pengetua...
dan itu jg sbb kedua nape mata aku ni xmau tido...sbb majlis ni la...
uhukhuk...
aku sbnrnyer bru je siapkan teks ucapan utk ketua pelajar sempena majlis tu...
tp jgn slh fham...aku bukan ketua pelajar itu...
aku ni dh tlebih umur nk jd ketua pelajar pun...
aku saje tolong student aku wat teks ucapan...
baikkan Cikgu Shafa ni...hehehehehehh
org minta tlg...kite kena la tlg...
lgpun student aku ni pun dh byk tlg aku...
jd ptutla aku tlg die pulak kn??????

mmmmmmmm...ok la...xtau nk tulis ape lg...
utk majis perpisahan pengetua ni...nnt la aku citekan...
aku wat entry khas punyer
tu pun klu aku rajin...
2,3 menjak ni...minat menulis kt blog semakin bkurangan...
kesibukan menyebabkan aku jd malas...
so...aku nk cari dulu ke mana hilangnya kerajinan aku...
klu dh jmpa...aku tulis balik kt blog ni.......
smtra tu...biarlah blog ni bhabuk....
siannnnnnnnn

1 comment:

wida said...

salam perkenalan
tq sudi singgah blog sy:)

NUFFNANG ADS KAMI