Monday, April 4, 2011

Ucop Hantu Kak Limah...hehehe...Memang Kelakar....

ha...amacam?
tengok tak ABPBH 2010 yang dah berlangsung semalam?
so...pe komen tentang senarai pemenang2 nyer?
heheheh...
bagi aku tak der menda yang aku nak komen...
dh rezeki masing2 kan?
lagipun kalau dah ader PEMENANG...mestila ader PENGALAHnyer plak
betul tak? (heheheh...pinjam ayar Vince time Konsert Akhir AF dulo)


Secara keseluruhannyer...bagi aku...
majlis semalam okla...
part best bagi aku sebab ader Anuar Zain....
alahai.....mendayunyer aku dgr lagu Sedetik Lebih tu.....
ooooo...Lelaki Idaman Malaya....auwwwwwwwwwwww....i loikeeee
ohhhhhhh...Anuar Zain bile u nak pinang i?auwwwwwwwww (gedikssssss)


and lagi satu time Dato' Siti nyanyi kat akhir tu....
sbb...rentak lagu tu dah dimasukkan unsur2 ala Wonder Girl...
dari tarian sampailan rentak lagu tu....
nice....satu percubaan yang menarik bagi aku....
(bagi orang len aku tak tau ye)


tapi...walaupun persembahan Anuar Zain ngan Dato' Siti best...
cantik menarik tertarik memang debomb....
tapi kehadiran Ucop Hantu Kak Limah bersama Johan....
memang terbaik la.....
hahahahah....satu rumah aku gelak tengok gelagat diorang...
part tangan dok melambai gemalai tu...
yang bestnyer...artis2 len pun join sekali wat tangan gemalai tu...
hehehehehhe...memang sporting habisla......


bagi sape2 yang terlepas peluang tengok semalam....
layan je la video kat youtube.....
nak upload dlam entry ni...lama la plak masanyer...
xlarat eden nak tunggu ni ha...



p/s:kadang2 kite ni perlukan jugak hiburan...kalau xder hiburan...boleh tension....tak salah berhibur...
asalkan tahu had yang perlu kite patuhi...jangan terlebih...


No comments:

NUFFNANG ADS KAMI