Saturday, May 28, 2011

Dan BiLa.....

dan bila CUTI bermula....
aku gumbira sebab bole bangun lambat....
dan bila CUTI bermula....
aku bole senangkan hati dengan lepak depan tv sepanjang masa...
dan bila CUTI bermula...
aku suke sebab aku leh kuar jalan2 anytime anywhere..
terutamanya bile mood rajin nak jalan2 sudah datang....yehuuuuuuu
dan bila CUTI bermula...
aku suke...sebab aku leh g kenduri kawen...
aku leh makan nasi minyak...
walaupun sebenarnyer setakat nasi minyak tu...kat kedai pun leh makan...
tapi feel makan nasi minyak kenduri kawen ni lain la aku rasa...
feel macam lagi best....hahahahah...
dan bile CUTI bermula...
aku suke sebab duit aku tak kuar mengalir bagai air...
sebab aku lebih banyak dok lepak kat umah jer...hahahahah...saving la plak kan....
dan bile CUTI bermula...
aku juga suke...sebab aku selalu rasa kulit aku akan lebih cerah berbanding ari2 biasa....
hahahahah...gile syok sendiri....heheheh....
dan bile CUTI....
aku akan selalu suke....sebab kepala otak aku ni boleh berehat sikit dari memikirkan hal-al sekolah...
sekurang-kurangnyer...aku boleh bersenang lenang sikit...
sebab tu....


aku suke CUTIIIIIIIIIII...
dan dengan ini juga...
aku mengisytiharkan bermula hari ni....
sekolah bercutiiiiiiiiiiiiii....
mari kite bergumbira...........

olalalalalalalalal
 (kredit google images)

p/s:hari ni birthday emak En. KAMI...selamat hari lahir mak cik...semoga gembira selalu....=)
     dan aku sebenarnyer baru balik dari majlis akad nikah member time f6 dulu....AYu dan suaminya    
     AyiE....semoga berbahagia ke akhir hayat...Amin.....sekarang dah kena panggil PN. Ayu daaaaaa....

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI