Tuesday, May 31, 2011

KaRaK...KaRaK...KaRaK...

ok...ok...
ni sebenarnyer cite pasal semalam...
aku bawa Eirul ngan Ct g panggung wayang...
Big Cinema kt Sitiawan tuh...
lagipun dah lama aku xg panggung wayang beb....
kemalasan n ketiadaan masa....
hahahahah...ayat budget bz cam Perdana Menteri jerk...

fikir punye fikir...ok...aku decided tgk cite Karak...
lagipun nk sokong filem Malaysia la plak kan...
Filem Kita Wajah Kita...(eh betul ke?lantakla)
(kredit google images)

pelakon2 die cnfirm korang pun tau kan...
tapi xpela...aku kenalkan diorg ni sorang2 khas untuk korang k....

 Sheera Ayub (Zura)
awek kepada Syahir (Nik)
dalam filem ni kirenyer die ni gadis Melayu yang dah berubah feelnyer la...
sebab der satu babak time diorg wat suprise birthday party kat Nik...
Nik ni der cakap Zura ni dulu johan musabaqah yang sekarang dah berubah...
dah xjadik cam ustazah dah...mmmmm

 Syahir AF8 (Nik)
pakwe kepada Zura...
so far perangai die agak gile2...
tapi sayang kat awek die Zura...
"sayang u ok"...ha ni la lebih kurang dialog die...
terus terangla...aku cakap...penonton dalam cinema tu memang gelak time Syahir panggil awek die sayang...
mungkin sebab pelik kot tengok Syahir ala2 dah jadi mamat jiwang...huhuhuhu

 Kilafairy (Ida)
die ni kire member baik Zura n Nik la...
tapi selalu diselubungi rasa bersalah sebab dah terlepas cakap kat abang die...
n pas je die terlepas cakap tuh...abang die xcident n meninggal...
so far...xder banyakla yang aku nak komen pasal die ni...
macam lakonan die sebelum2 ni gakla aku rasa...sebab aku pernah tengok satu drama yang die berlakon...
ala2 seksi gak...sikit2 menjuihkan mulut die yang seksi tuh...
siap ader adegan berkemban u...
ha...sape suke leh la g tengok cite Karak ni cepat k...

Along Eyzendy (Jack)
ni pun member baik kepada Zura n Nik...
ala2 xpercaya kepada hantu...
huhuhuhuhuhuhu...
lakonan die ni aku rasa cam slumber la...
kire2 xde la cover2 hensem ke ape keh...
okla...

ha...so far...
aku rasa filem ni okla...
serius aku cakap...
tahap seram dalam filem ni xmencapai tahap keseraman yang ada dalam diri aku la...
(ni la bahana selalu tengok cite hantu tengah2 malam sorang2...so terus terang susah nak buat aku rasa seram dowh)...
sepanjang filem ni aku memang dok diam langsung xbergerak...
xder reaksi langsung...
nak terjerit ke...nak terkejut ke...
memang xde la beb...
cuma tergelak tu aku mengaku ader sebab der beberapa babak dalam filem ni yang aku rasa cam lucu...
sama ada dari segi dialog pelakon atau lakonan mereka...
penonton len pun xder la nak terjerit sakan ke...
cuma ader la beberapa gadis...yang terjerit...
tu pun bagi aku cam jerit gedik2...konon2 cam takut tapi sebenarnyer x....
korang faham x ape yang aku maksudkan?
kalau xfaham buat2 faham la...malas aku nak explain...

Eirul pun diam jer...
die tu sebenarnyer bukanla berani pun...
ala budak baru umur 13 tahun kan...
kalau kat umah tengok cite hantu...maunyer die dok menyondol orang len....
tapi kali ni tengok cite hantu...cam xder perasan lak aku tengok...
dok mengunyah popcorn je...pastu mata dok tertala kat screen tuh...
ek xder...uk xder...aku pun xtau pe yang die fikir pas tengok filem Karak ni...

Ct lak...terus terang die cakap kat aku pas kuar cinema...
"Along...cam boringla...hantu die xtakut pun"
ha kan aku cakap susah nak puaskan tahap keseraman kitorg....
huhuhuhuu.....

menyesal?
aku xla rasa menyesal...
sebab cam aku cakap tadila...
tujuan aku g tengok sebab nak sokong filem kite....
tapi tu la...kuciwa sikit...
mungkin len kali KRU leh buat filem hantu yang betul2 seram punyer....
baru terangkat beb...
pe2 pun...
aku memang respek la ngan hasil keje adik-beradik KRU ni...
sebab bagi aku diorang ni kreatif...
cuma untuk filem Karak ni...aku terpaksa cakap no....
sebab aku rasa cam der yang kurang....
huhuhuhuhuhu......
mmmm...
len kali cube lagi ye KRU....
chaiyok3....

p/s:eh Filem Nur Kasih The Movie de lagi la kat cinema tuh...nak pergi ke xnak...nak ke xnak...mmm...tggu kuar VCD la kang...cam xder feel nak tengok filem die...sebab aku tau...feel die xkan sama cam feel time tengok drama die dulu...drama tu lagi syahdu aku rasa....huhuhu

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI