Tuesday, June 7, 2011

AishiTeRu-ZiviLiA BaNd

ha...korang mesti der layan cite Cinta Melody yang tgh hot kat Astro Ria tu kan?
kan...?kan...?kan...?
kalau xnak ngaku pun xper...heheheheh


ok2...nak kata aku layan sangat cite tu...
xla jugak...
cuma kadang2 kalau time buka channel 104 dan kebetulan cite tu tengah tayang...
mau jugak aku melangut tengok cite tu...
tibe2 minat gile ngan Randy Pangalila (xsure la ejaan betul ke x...) tu...
sebab...aku rasa muka die xla cam muka tipikal lelaki Indonesia...
xtau la plak kot2 die ni der mix ke ape ke...
xkuasa aku nak serach pasal die...


aku bukan nak cite pasal cerita tu...
sebab sekarang aku dah mula xfaham jalan cerita tu...
dah makin banyak konflik...
dah la aku ni kadang2 je tertengok...
xdapek otak aku nak tangkap jalan cite ni ha...
ohhh...bebalkah aku...?


tapi kali ni aku nak cite pasal lagu tema cite tu...
AishiTeRu oleh ZiviLiA BaNd
suke kan?suke kan?suke kan?
aku suke dengar lagu tu...
dulu aku pernah dengar lagu ni kat satu blog time dok blogwalking...
tapi aku dah xingat la blog maner...
tapi masa tu aku xtau pun lagu ni tajuk ape...
pe tah lagi sape penyanyi die...
pas je dengar lagu tema Cinta Melody nih...
baru aku tau...
ye la...nak wat camner kan...
aku ni dah terlambat...huhuhu...


ok la...
jom layan lagu nih...
tapi layan lirik je la yer...
heheheh...
kalau nak cari video die...
cari je kat youtube...peace!!!!!!
 
 
 AishiTeRu-ZiviLiA BaNd
 
Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu
Sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang kuberpikir cari penggantimu
Saat kau jauh disana

[*]
 
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku
 
[**]

Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan
Saat kau jauh disana rasa cemburu
Merasuk kedalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan

Back to [*][**]

Satu sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa gairah
O…wu..wo..o..
Lupakan segala obsesi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai disini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Kumohon kau kembali
l
Kimita tuokukitemo
Kiminoi shuaguaratala
Shiniteruyo shiniteruyo


Back to [*][**]


Wo wo wo..
Wo wo wo..a a ai aishiteru





p/s: En. KAMI...aishiteru...lalalalalalal

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI