Tuesday, June 7, 2011

CiTe DaTe...heheheheh

sebenarnye cite date ni dah lama...
bulan 4 aritu...
tapi baru arini aku rasa cam rajin je nak cite pasal date ni...

yeahhhhhhh...
aku memang menunggukan saat2 nak kuar date...
bile dah lama xjumpa...
hati pun mula la rindu...
jiwa pun meronta2...
ingin berjumpa...
so...setelah bersms dan koling2...
akhirnya...tanggal 9 April....
aku kuar date.......yeahhhhhhhhhhhhhhhaaaaa...

dengan bersaksikan pemandangan indah di sekitar Marina Wing...
bersama angin sepoi2 bahasa...bertiup lembut...
kami date...akhirnye...

malas nak cite panjang2...
biar gambar menceritakan segalanya...
heheheheh....
kite layannnnnnnn....


v


v


v


v


v


v


v



 dalam kete...
odw ke Lumut...
di dalam kete si dia...


pemandangan di Marina Wing...



ABC Special...sungguh mencairkan suasana..
 tadaaaaaaaaa....
ni la si dia yang aku maksudkan...
ATUNNNNN...
aku bukan date ngan  En. KAMI ye...
aku pun bukan date ngan laki2 len...tidakkkkkkkkk
tapi aku date ngan member lama...=)

 muke gumbira Atun dapat makan ABC Special...

 pose bawah pokok...
underneath pokok kelapak.....eh bukan....aku pun xtau nama pokok ni ape...

 yeahhhh...aku yang gojes turut nak pose bawah pokok gak...

 ok2...duduk sopan2 yer...


 gadis melayu terakhir...wawawa


 Atun wat gaya comel...
hahahahah....layannnnnnn...

ni aku lak...comel kan?
hahahah...sebenarnye wat pose cam tu sebab nak cover pewot...
huhuhuhu...(kantoiiiiiiiiii)

p/s: aku date ngan member pompuan taau...selama aku ngan En. KAMI...sekali jer kitorang kuar date...kuar makan2...tu pun dengan ditemani Eirul...yang len2 tu lebih jumpa kat umah je...date depan mama aku...so sweettttttttt...

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI