Tuesday, June 14, 2011

Ke MaNa Kamu?

as salam...
pertama sekali...entry kali ni xder kaitan ngan yang orang len...
cuma...
saya nk bagitau...
arini dah masuk ari kedua sekolah buka pas cuti...
tapi entah kenapa...
sampai sekarang mood saya masih belum ader...
semangat masih belum sepenuhnyer ader...
oooohhhhhh...saya xsuke begini...

mood...semangat...
datangla temankan saya...
cian kat saya tau....

p/s: kalau der yang baca entry ni tentu dapat lihat penggunaan kata ganti nama 'saya'...mulai sekarang, segala entry akan menggunakan kata ganti nama 'saya' menggantikan 'aku'...rasanyer dah tibe masa saya berubah sedikit demi sedikit ke arah yang lebih baik...lagipun, setiap kali saya gunakan 'saya'...mulut saya akan lebih terkawal dan tidak terlalu mengikut emosi...semuanye sebab saya sedar ader entry saya sebelum ni yang agak laser (mengikut pandangan saya)...memang emosi akan lebih terbuka kalau gunakan 'aku'...tapi saya mahu tinggalkannyer...saya mahu cube menyampaikan emosi saya dalam keadaan yang lebih baik....sokong saya yer...

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI