Tuesday, June 7, 2011

Segmen Hitam Putih Bersama Friendster

Segmen Hitam Putih Bersama Friendster

syarat2nyer mudah jer:

1 - Taruk tajuk entry : Segmen Hitam Putih Bersama Friendster-SUDAH
2 - follow blog aku-SUDAH
3 - gluekan banner di atas pada entry korang dan linkkan pada entry ini-SUDAH
4 - cerita lah pengalaman hitam putih korang bersama friendster-SUDAH (lihat di bawah...=)
5 - tinggalkan link di comment box ye-SUDAH

ok2 menarik kan segmen yang dibuat oleh En. Uzair ni...
mengimbau sejarah lalu sebelum aku aktif dengan facebook...

huhuhu...frienster ni la kirenyer langkah awal aku dalam dunia laman sosial la...
sebenarnyer friendster ni memang banyak berjasa kat aku...
di situla aku jumpa balik rakan2 lama yang dah terpisah jauh...
di situla aku dok tukar2 maklumat pasal pelajaran ngan rakan2 sekuliah aku...
maklumat assigment men hantar guna mesej kat friendster tu or guna komen tu...heheheheh

aku memang lagi layan friendster daripada myspace...
ntahla nape...walaupun aku jugak sebenarnyer ader akaun myspace...
tapi aku buka akaun myspace sebab nak berhubung ngan student2 aku time praktikal dulu jer...
ye la...time tu sebenarnyer myspace lagi in dari friendster...
tapi hati aku memang xder kat myspace...soriiiiiii

dan yang paling utama...
kenapa aku sayang giler kat friendster berbanding myspace waktu tu ialah...
v

v

v

v

v

v
melalui friendster la aku jumpa ngan En. KAMI...
mula2 cuma berbalas komen jer...
kemudian bermesej melalu friendster...
seterusnya tukar2 emel dan no telefon...
eheheheh...

jangan xtahu...sampai sekarang akaun friendster aku masih aktif...
termasuklah akaun friendster En. KAMI...
dan aku kadang2 der gak buka kedua2 akaun tu...
sebabnyer....
bile baca balik semua mesej2 yang pernah ktorang tulis...
aku memang akan tergelak sendiri...
xsangka sungguh...

walaupun sekarang aku dh jarang sangat buka akuan friendster tuh...
tapi...aku tetap ingat...
friendster memang banyak berjasa kat aku...

p/s: akaun friendster sejarah lalu yang manis untuk dikenang...lagipun friendster la satu2 nyer akaun laman sosial yang En. KAMI aktif (dulu la)...almaklumlah...die bukannyer suke sangat laman2 sosial ni...haihhhhhh

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI