Thursday, July 21, 2011

Fail Oh FaiL...

as salam...

mood nak menulis dah kembali...
sebab tu la...2,3 menjak ni rajin nak update entry jer...
heheheheh

harini...saya makin tenang...
sebabnyer...harini saya berjaya menyiapkan sebahagian tugasan lagi....
maknanyer...hampir sebahagian tugasan dah berjaya saya laksanakan...
tadi di sekolah...der perjumpaan untuk semakan fail PBS (Pentaksiran Berasaskan Sekolah)
jadi...dah tentu saya terlibat kerana saya mengajar BM Tingkatan 5...
alhamdulillah...fail saya agak lengkap...
cuma der 1 perkara je yang perlu dikemaskini...iaitu no giliran murid pada setiap borang markah individu...
yang len2...settle...oyeahhhhhhhh...
 (kredit google images)
 
esok...saya mahu lengkapkan pula fail LADAP, EMIS dan SMM saya...
dah malas nak tangguh2 lagi...
lagipun, bile bertangguh...kang kertas2 edaran yang sepatutnya saya masukkan dalam fail akan hilang...
aduh...satu kerja lak nak mencarinya...
saya xmahu begitu...
 
mmm...saya akui...
masuk tahun ketiga saya mengajar ni...
cara bekerja saya semakin berubah dari dulu...
walaupun bukan semua...
kalau dulu memang saya campak2 je kertas edaran...
bile der semakan fail...ha...baru kelam kabut saya mencarinya...heheheh...
padan muka saya...
tapi tahun ketiga ni...saya semakin tersusun (sikitla...xbanyak pun)
tapi itu lebih bagus dari langsung tiada perubahan kan?
saya cuma mengharapkan...semakin bertambah tempoh saya mengajar...
semakin bagus tugas yang saya lakukan...
doakan untuk saya ye...
amin....


 
 


No comments:

NUFFNANG ADS KAMI