Thursday, July 21, 2011

Sudilah Kiranya Jadi Follower Saya Boleh?

as salam...

kali ni, saya nak join lagi aktiviti yang dibuat oleh Chegu Zuber...
2, 3 menjak ni memang suke lak nak join pe2 aktiviti yang dianjurkan oleh blogger len...=)

bagi yang berminat...
leh la klik di bawah banner ni ye...
 



 syarat-syaratnyer mudah ajer...

1) letak tajuk entry : Aktiviti Blog : Sudilah Kiranya Jadi follower Saya Boleh???...SUDAH
2) Letak header c.z yang warna biru tuh....( copy jer : ctrl +c  dan Ctrl +v)
jangan lupa link kan ke entry ni yer....SUDAH
3) letak ayat ni : Sudilah kiranya anda menjadi follower saya...SUDAH
 
Sudilah anda menjadi follower saya kerana...
saya ialah blogger baru yang baru nak mula berjinak2 dalam dunia blogging ni...
mengharapkan agar dapat mengumpulkan seramai mungkin kenalan yang sudi...
di samping dapat berkongsi cerita dengan blogger yang len...
sharing is caring kan?
=)

4) jangan lupa like my fan page di Fb : Chegu Zubir...SUDAH
5) siap ..simple dan senang kan
6) dah siap 1-4 letak link URL ENTRY anda pada komen entry ni...bukan url blog yer..SUDAH

ok semua...kena cepat2 yer...
Chegu Zubir bagi masa hingga 11.59 malam ni jer...
jadi...ape tunggu lagi...

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI