Saturday, July 30, 2011

Hati MuLa Nak PaNas

as salam...

sekarang saya berada di rumah...
dari tadi menghadap laptop...
sebabnyer...dah xtau nak wat pe cuti ni...
keje banyak...tapi masih belum ade mood untuk membuat apa2...
layankan ajeeeee.....

hati mula nak panas?
yup...hati saya mula nak panas ni...
tapi masih lagi dalam tahap terkawal...
sebenarnye dah surut sikit...
caranya...tarik nafas panjang2...fikir benda2 yang seronok je...
insyaAllah hati bole sejuk...
 
 
kenapa hati saya nak mula panas tadi?
sebabnyer...dari mula saya online...
saya cuba isi borang SPA untuk En. KAMI...
punyala bersemangat nak isi...
punyala rajin dok belek2 fail akademik En. KAMI ni...
isi punya isi...
dah sampai ruangan yang terakhir...
abis je isi ruangan tu...selesaila tugas saya mengisi permohonan SPA..
ati dah mula seronok...misi hampir selesai...
sekali...dalam dok hati berbunga tu...
der satu ruangan yang saya xpasti...
nak tau ruangan ape?
 
v
v

v

v

v

v
ketinggian untuk pemohon iaitu ketinggian En. KAMI la...(jawatan yang die pohon tu perlukan maklumat ketinggian)
memangla die tinggi dari saya...
tapi terus terang saya xpasti ketinggian sebenar die...(kang salah isi...cakap maklumat xbenar lak)
xpernah lak saya tanye berapa tinggi die selama ni...
tapi xpe...bukannyer susah nak tau pun...
mesej je la En. KAMI tanye kan?
sekali mesej2 tapi die xbalas plak...
ok xpe...saya pun try pulak kol...
adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...xangkat2 jugak....
so...ape lagi...hati mula la nak panas...
mmm...saya akui...2,3 menjak ni hati saya senang je nak panas...
mood sering je xder...
memang cari pasal sungguh..........
 
tapi sabar...sabar...sabar...
sebab..........
saya lupa la...
arini saya je bercuti...sebab sekolah cuti...
tapi die maner der cuti...
sebab die bukan cikgu sekolah macam saya...
hahahahahahah...
die tengah keje la....
atas kapal nunnnnnnnnn...
memang kalau henset berbunyi pun die xdengar.......
alahaiiiiiiiiiiiii...nape leh lupe ni....
nampaknya...malam ni la sambung isi borang ni balik...
ALAHAIIIIIIIIIIIIIIIIIII

p/s:rasa cam nak g makan KFC la...nak makan ayam baru tuh...yang hidang sekali ngan roti n jagung tu...ala2 cam chicken chop...tapi pe ntah namanye...nampak cam sedap je...

NUFFNANG ADS KAMI