Saturday, July 16, 2011

JaWapaN Itu

as salam...

dh beberapa hari saya tidak menulis di blog ni kan?
yup...saya terlalu terkejar2 menyiapkan SMM kerana mahu dihantar selewatnyer jumaat lepas...
alhamdulillah...dah selesai...
saya merdeka...
lalalalal


mmm...entry kali ni der kaitan ngan entry terdahulu...
berhubung dengan pilihan yang saya bagi pada seseorang...
dan sekarang saya dah dapat jawapannyer...
dan jawapannyer adalah....
 
 
MEMUASKAN HATI SAYA...
ye saya terima jawapannyer...
dan jawapan itu sebenarnya yang saya tunggu...
terima kasih EN. KAMI...
tapi yang xbestnye...
sempat gak die cakap saya cepat tersentap....
ohhhhhhhhh...sempat yer...

tapi...xper...saya tau saya cepat sentap...
cepat emo...
tapi semuanyer sebab kamu tahu.....
tahuuuuuuuuu

p/s:sentap sentap pun saya...xla teruk sangat cam dulu kan?

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI