Thursday, August 25, 2011

TuNGGu Ye...

as salam...

nak update cepat-cepat...
dah dekat 5 hari tak buka blog ni...
dah berhabuk pun...
tapi nak wat camner...kelam-kabut ngan keje...
kelam-kabut ngan persiapan raya...
jadi...faham-fahamla...

cuma di sini...
saya nak meminta maaf...
setelah hampir 5 ari tak buka blog...bile je buka tadi...
tengok2 follower dah jadi 92 orang...
alhamdulillah...
saya tak sangka ader yang sudi follow saya...
kebanyakannyer datang dari segmen Mr. Aril... (bole buka entry saya terdahulu)
banyak komen yang saya terima...terima kasih...
nanti saya follow kamu semua yer...
ari sabtu dan ahad ni cuti baru saya boleh berblogwalking...
tunggu ye...sabar tau...
saya hargai kamu semua follow saya...
jadi sebagai tanda penghargaan...
saya juga akan follow kamu...insyaAllah...
=)


No comments:

NUFFNANG ADS KAMI