Saturday, August 27, 2011

PeNat Tapi Saya Suke,.,..=)

as salam...

hari ni...memang hari yang memenatkan...
tapi saya rasa seronok...
sebabnyer...
arini ari terakhir persekolahan...
kerana esok dah bermula cuti...
cuti sempena Hari Kemerdekaan ke-54 serentak dengan Sambutan Hari Raya Aidil Fitri...
yeah....kite sambut dua perayaan sekaligus nampaknya...
betapa bahagianya menjadi warga Malaysia kan?
 

ok...tadi di sekolah...
der buat Sambutan Kemuncak Bulan Kemerdekaan...
tapi sayangnya...terpaksa buat secara ringkas je...
tak dapat ikut tentatif sebenrnya...
sebabnyer...Pantai Remis asyik ujan jer...(hujan rahmat)
sampai terpaksa buat dua kali perhimpunan...
tapi sayangnyer...dua2 perhimpunan pun terpaksa dibatalkan sebab hujan...
tapi laungan merdeka...
masih sempat dilaungkan tau...
Merdekaaaaaaaaaaaa...
 
balik je dari sekolah...
kelam kabut bawa mama g bank...untuk uruskan pencen...
selesai je g bank...terus balik...
adoiiiiiii mata saya dah tak dapat bertahan lagi...
memang ngantuk tahap gaban orang cakap...
balik je umah...terus tido...


sedar-sedar je bile henset saya berbunyi...
(tu pun bile tengok jam dah dekat kul 5 petang...huhuhuhu)
En. KAMI nak datang umah untuk tolong tengok2 kan kete...
almaklumla...saya ni terlampau terror bab kete2 ni...heheheheh
so...sebab saya terlampau terror pasal kete...(ayat tidak bole dipercayai)
terpaksala En. KAMI datang umah dan tolong tengok-tengokkan kete tu...
sebab kang kete tu nak di bawa pulang ke kampung...
alhamdullilah..,
air. minyak hitam, angin tayar dan segala bagai berada dalam keadaan ok...
alhamdulillah...
moga-moga perjalanan kami nanti untuk pulang ke kampung dipermudahkan...
amin...
 
 
selain dah lega sebab kete dalam keadaan yang ok...
saya juga suke sebab dapat jumpa En .KAMI...
sok En. KAMI dah nak pulang ke kampungnya di Melaka...
jauhnyer...huhuhuhuhuhuhuhu...
saya pulak nanti balik Pulau Pinang...
alahai....memang jarak sungguh kedudukan kami...=(
tapi tak pe...selepas seminggu dah bole dekat kembali...heheheh
ayat gedik....
tak bole blah sungguh...huhuhuhuhuhu

mmm...
banyak nak tulis dalam entry ni...
tapi kang panjang plak...
nanti-nantila saya sambung cite lagi...
adiosss...

p/s:alhamdulillah...tadi saya dah terjah sume yang follow blog saya...saya juga dah follow sume...tapi kalau der yang saya terlepas pandang, tolong bagitau ye...saya hargai bile kamu semua follow saya tau...(eh2...lagi 4 nak cukup 100 followers...ha kite tengok sape yang kena...=)
 
 
 







No comments:

NUFFNANG ADS KAMI