Saturday, September 24, 2011

BirtHDaY...TaPi SaYa TeRleWat

as salam...

sebenarnya saya baru je dapat semula laptop saya...
setelah beberapa hari terpisah...dapat balik...terpisah...dan dapat balik baru je tadi...
(faham ke apa saya tulis ni?kalau tak...buat-buat faham jela ye)...
sebab tu saya baru bole online...
baru bole buka fb saya...buka blog hijau saya ni...
ooo...rindunyer...

saya sebenarnya rasa sangat terkilan...
saya telah terlepas birthday sahabat baik saya...
sahabat yang ada di sisi saya sewaktu saya bersedih kerana kehilangan arwah abah...
sahabat yang akan selalu pinjamkan telinga die untuk dengar masalah saya...
sahabat yang selalu bagi nasihat berguna pada saya...
sahabat segala-galanya...
birthdaynyer semalam...tapi baru tadi saya wish birthday pada die...
ohhhh...saya sudah terlewat...
rasa sangat bersalahla...
huhuhuhuhuk...
maafkan saya Eida...
saya tak sengaja...
semalam saya memang langsung terlupe...
kesihatan diri juga tak mengizinkan...
maafkan saya ye...rasa bersalah sangat-sangat...

walau bagaimanapun...
di sini...saya nak ambil kesempatan untuk ucapkan...
 
SELAMAT HARI LAHIR EIDA YANG KE-27 TAHUN...
SEMOGA GEMBIRA SELALU...DAN DIMURAHKAN REZEKI...
SEMOGA BERBAHAGIA DI SAMPING KELUARGA TERSAYANG...
AMIN


No comments:

NUFFNANG ADS KAMI