Friday, September 2, 2011

MaaFkan SaYa KeRana Terlewat...

as salam...

apa khabar semua?
harap-harap semua sihat hendaknye ye...
bagaimana dengan sambutan raya tahun ni?
gembira?
sedih?
pasti macama-macam ragam beraya kan?

di sini...
saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan...
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...
kepada semua yang mengenali diri saya...
saya tahu saya agak terlewat...
tapi...
raya kan sebulan...
ngehngehngeh...
 

dan tidak lupa juga...
saya juga ingin mengucapkan...
SELAMAT MENYAMBUT BULAN KEMERDEKAAN YANG KE-54
semoga negara kita akan terus aman dan harmoni...
(sebenarnye saya sangat risau bile melihat dan mendengar provokasi yang dibuat oleh pihak-pihak tertentu...
saya tahu kite bebas menyuarakan pandangan masing-masing...
hak asasi katanya...
namun, janganla sampai meletakkan negara dalam keadaan yang mungkin akan menjadi kucar-kacir...
 
bagi pihak-pihak di luar sana...
tolonglah hargai keamanan yang kita ade...)

adios

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI