Wednesday, October 26, 2011

LepAKing Di TeLuK BatIK

as salam...

Selamat Menyambut Deepavali kepada rakan-rakan yang beragama Hindu...
semoga bergembira menyambutnya...
saya pun bergembira jugak...
sebab sempena ngan sambutan Deepavali ni...
sekolah saya bercuti selama seminggu bermula Isnin lalu...
walawehhhhhhhhh
terbaik...
almaklumlah...ramai jugak pelajar beragama Hindu kat sekolah saya...
so...tumpang raya sekali la...
heheheheheheh


kalau semalam saya, mama ngan Eirul g Ipoh tengok umah kat sana...
arini lak...tibe-tibe je rasa cam tak tahu nak buat apa kat umah...
jadi apa lagi...
cepat-cepat mandi...terus ajak mama kuar...
huhuhuhu...
mama aka mak datin saya ni memang suke berjalan...
jadi...baru ajak je...die dah siap-siap berpakaian...
hahahahahhahaha...
amboiiiiiiiiii
 
 
pusing punye pusing...
dah tak tahu nak singgah mana lagi...
last-last teringat lak bihun sup sedap kat Teluk Batik...
ahhhhhh...terliur sat....
apa lagi...moh kite ke sana...
vrooooooooooommmmmmmm
bile sampai sana je...ehhh...ramai orang la kat Teluk Batik ni...
laaaaa...lupa lak...orang len pun cuti gak...
patutlaaaaaaaa....
huhuhuhuhu.....
 

malas nak jalan-jalan sangat sebab panassssss...
terus menonong gi kedai bihun sup tu...
nasib baik buka....
legaaaaa...
mak cik...bihun sup mak cik memang sedapla...
sambalnyer mengancam tu...
saya dah jatuh cinta ngan bihun sup mak cik ni....
macam mana nak buat ni.....
lalalalal...(jangan layan sebab saya merepek...=) )
 
 
 ihsan En. Google Images...
(camni la lebih kurang bihun sup mak cik tu)

 
sambil layan bihun sup yang sedap tu...
sambil lepak-lepak ngan mama...
orang len lepak ngan member or pakwe...
saya lak lepak ngan mama...
hahahah...berkat lagi kot kan?
hehehehhehe
 
 
adiossssssss
p/s:minggu depan nak ajak mama g sana lagi la...nyumnyumnyum....


2 comments:

izLya LuLLaby said...

Done follow..! TQ.. @_@

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

waa....bwalking here...
best la dpt jalan2 kan...

to my blog - Acapsuur (>,<)

NUFFNANG ADS KAMI