Monday, February 13, 2012

JauHkaNlah RasA InI...

as salam


Ya Allah...
entah kenapa...hati ini terlalu cemburu...
cemburu melihat kebahagiaan insan itu...
perlukah saya cemburu Ya Allah...
sedangkan saya tahu...
setiap insan telah ditakdirkan setiap rezekinya...


Ya Allah...
entah kenapa saya menyesali nasib diri...
ampuni saya Ya Allah...
saya insanMu yang lemah...
sering terkhilaf dalam hidup...


Ya Allah...
Kau ciptakan mereka bersaudara...
yang punya kelainan sikap dan gaya...
entah kenapa saya selalu bertanya...
mengapa jauh benar bezanya...


Ya Allah...
hanya kepadaMu saya bermohon...
jauhkanla segala rasa cemburu ini yang Allah...
saya tidak mahu rasa ini ada dalam hati Ya Allah...
jauhkanlah...


Ya Allah...
saya bersyukur untuk setiap rezeki yang Kau berikan...
saya bersyukur untuk setiap apa yang telah ditakdirkan...
saya terima Ya Allah...
saya terima segalanya...
kerana saya tahu...
setiap yang berlaku ada hikmahnya...


NUFFNANG ADS KAMI