Tuesday, May 31, 2011

AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !

ok kali ni saje je aku nk join segemn yang Abg Ben Ashaari ni buat...
lagipun aku rasa segmen yang dibuat ni bagus....

Segmen ringkas ni dibuat sempena... 
HARI TANPA TEMBAKAU SEDUNIA pada setiap 31hb Mei ...
 
aku sebenarnyer memang tak berkenan sungguh bile nampak orang merokok...
sebab bagi aku mereka yang merokok ni mementingkan diri sendiri jer...
bukannyer mereka xsedar kesan merokok tu teruk...
tapi msih lagi nak merokok...
tambah lagi aku hangin...
kesan asap rokok tu lagi teruk kepada penghidu asap rokok tu....
kalau korang (yang merokok) ni xsayang diri sendiri...
orang len sayang diri diorang tau....
so respek la orang len sikit...

benci...benci...benci...

p/s:bru2 ni air mata menitis sebab En. KAMI cakap die try hisap rokok walaupun cuma sekali sedut jer....semata2 nak jaga hati kawan...huhuhuhuhuhu....awak...kalau awak xsayang diri awak...tolongla ingat saya sayang awak.....

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI