Wednesday, June 1, 2011

DaN BiLa RiNdu BeRtaMu...

 
dan bila rindu bertamu...
saya nak kol awak...
tapi saya tahu awak penat baru balik keje...
keje awak xmacam keje saya...
sebab tu awak selalu penat...
jadi saya xmahu ganggu waktu rehat awak...

dan bila rindu pun bertamu...
saya nak jumpa awak...
tapi saya tahu...
xelok kalau kite jumpa selalu....
orang tengok xmanis...
jadi saya lupakan je hasrat nak jumpa awak...

dan bila rindu bertamu...
saya nak mesej awak...
tapi saya sedar....bile abis keje je awak balik terus tido...
kalau saya hantar mesej pun tentu awak xsedar kan?...
lagipun saya xnak ganggu awak...

awak...
rindula kat awak...
klu awak rindu saya...
bole x...awak msg or kol saya?
bole la..........
 
rasa cam xbersemangat je bile xdengar suara awak....
aduh...sejak bile saya jadi angau ni....
sukar nak terima hakikat....

hukhukhuk....
(kredit google images)



p/s:dr tadi saya tunggu msg or kol awak...tapi xder pun...mungkin awak dh tido...mmmmm

No comments:

NUFFNANG ADS KAMI